Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ



ΥΠΟΨΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ '2013'ΑΠΕΡΓΙΑ
Ακούσαμε με ενδιαφέρον τον Πρωθυπουργό να επαινεί και να τιμά σε τελευταία του ομιλία τους « Ένστολους» και γίνεται εμφανές το γιατί! Όμως δεν είναι μόνο αυτή η κατηγορία που διασφαλίζει την ανάγκη για ασφάλεια και ευημερία των πολιτών! Οι άνθρωποι που εργάζονται για την Υγεία και την Παιδεία δίνουν καθημερινά αγώνα για την σωματική και πνευματική προστασία του λαού! Μια υγιής κυβέρνηση ,που επιθυμεί πρόοδο, σταθερότητα, και μακροβιότητα έχει μια σίγουρη εστία ανάπτυξης κάτω από τους τρεις πυλώνες που αναφέραμε.
                Σχετικά με τα θέματα της εκ/σης ,όπου τις τελευταίες μέρες  έχουν περιέλθει σε έξαρση λόγω των κινητοποιήσεων των εκ/κων ,σημειώνεται μια δίκαιη αγανάκτηση από την πλευρά των διδασκόντων , διότι οι συνθήκες εργασίας στα σχολεία έχουν γίνει απαράδεκτες  εξαιτίας της προχειρότητας και της έλλειψης αποφάσεων για την σωστή οργάνωση των σχολείων! Η συρρίκνωση  των σχολικών μονάδων, η κατάργηση ειδικοτήτων κλάδεων ,η έλλειψη εκ/κων μαρτυρά την αδυναμία ελέγχου από μια κεντρική Αρχή και την επιβουλή «ξένων επιθέσεων» ,που απαιτεί τη θυσία και τον κόπο χιλιάδων εκ/κων που προσπαθούν να επιτελέσουν το έργο τους, ουσιαστικά υπό το φως της Σελήνης ,αφού τα σχολεία παραμένουν ανοχύρωτα από πάσης φύσεως τεχνολογικής και συμβουλευτικής προστασίας! Μόνο διώξεις , καταργήσεις  ,εξαγγελίες για διαθεσιμότητα!
                Κι όλα αυτά για να ικανοποιηθεί το πλαίσιο που θέτει μια πλειάδα εταίρων ,που μας βλέπουν με «μισό μάτι» κι επιβουλεύονται το μέλλον  του τόπου και των παιδιών μας!
                Η παιδεία έχει ανάγκη από παιδαγωγούς με όραμα για την καλλιέργεια καθαρών συνειδήσεων και πνευμάτων !Κάθε προοδευτικός νους ,από όποια πλευρά κι αν το εξετάσουμε είναι ανοιχτός προς αυτή την κατεύθυνση! Αυτό όμως διασφαλίζεται μέσα σε «τάξεις» όπου ο μαθητής θα μπορεί να παίρνει ανάσα για να σκεφτεί και θα βρίσκει χώρο να κινηθεί στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του! Κι ο δάσκαλος  θα έχει περιθώρια ν΄ ασχοληθεί και με πιο αδύνατους μαθητές  που τον χρειάζονται  και περιμένουν από αυτόν και τους υπόλοιπους συμμαθητές τους κατανόηση και αλληλοβοήθεια!
                Πώς λοιπόν θα στηρίξουμε αυτό το σύστημα που αποδυναμώνει τις βάσεις ενός υγιούς εκ/κου οικοδομήματος που έχει ανάγκη από ισορροπίες για να μην καταρρεύσει στις πλάτες  των μαθητών  και των οικογενειών τους  που προσδοκούν κι αυτοί  την καλύτερη πρόοδο και φροντίδα για τα παιδιά τους  ;
                Η καλύτερη αμοιβή για τον δάσκαλο και για τον γονιό είναι να ξέρει ότι κάποιος τον προσέχει και τον νοιάζεται στο στάδιο που βρίσκεται κάθε φορά και μεριμνά για το «αύριο» με τις μεγαλύτερες ενισχύσεις και τη διασφάλιση κατάλληλων προϋποθέσεων γι΄αυτό το σκοπό! Η Κυβέρνηση  έχει την ευθύνη ,ώστε τα πράγματα στην ιστορία της εκ/σης  να βλέπουν    προς μια θετική κατεύθυνση ,που να ικανοποιούν 
Ø  τους εκ/κους που ζουν κι εργάζονται και συνάμα παράγουν κατά πλειοψηφία « δυναμικό  έργο» ,κι  ευελπιστούν   κάποτε και σε ανάλογες αμοιβές  για πιο αξιοπρεπή  διαβίωση που δεν θα τους  αποσπά παράπλευρα από τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντά τους!
Ø  τους μαθητές και τους γονείς αφού θα μπορούν να βασίζονται σε δυνάμεις  που αντέχουν το βάρος  της παρεχόμενης παιδείας ,του χρόνου  παραμονής στο σχολείο  και των δραστηριοτήτων της σχολικής ζωής!

Α.Π